سبک زندگیسلامت

۶ راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

داشتن انرژی و انگیزه اصلی ترین و اولین لازمه یک تمرین خوب و حرفه ای است ، میخواهید تمرین کنید ولی انگیزه کافی برای این کار را ندارید؟ ، مطالعات نشان می دهد که ورزش منظم مغز را برای بهبود مهارت های حافظه و تفکر تغییر می دهد ، بنابراین اگر بهانه ای را به کار می برید که کار را بیش از حد به عهده شما می گذارد ، وقت خود را برای کار کردن بیشتر می کنید ، به عنوان مثال بخشی از روز کاری خود به تمرین خود بیاندیشید. شما به مغزتان کمک می کنید که در هنگام کار واضح تر باشد ، در ادامه با ما همراه باشید تا ۶ راه موثر برای تقویت انگیزه تمرین خود را به شما معرفی کنیم.

۶ راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

در اینجا ۶ روش برای تقویت انگیزه تمرین شما آورده شده است. این راهکارها به شما کمک می کنند تا آتش خود را برای قوی تر شدن کار افزایش دهید:

۱. برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید

6 راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

به خودتان بگویید که می خواهید هفته ای ۳ بار کار کنید. به تقویم خود برای آن هفته نگاه کنید و ببینید که این نقاط به چه شکلی در بهترین حالت قرار می گیرند. سپس ، پایبند به چسبیدن به آن زمانها باشید ، یک مطالعه ورزشی نشان داد که یک مانع بزرگ برای حفظ منظم ورزش می تواند آن را در برنامه زمانی فرد قرار دهد. این قرارها را با خودتان شکست ناپذیر بسازید. شاید بتوانید تنوع را کنترل کنید ، بنابراین یک روز در هفته ممکن است یک تمرین صبح زود داشته باشید. یک روز دیگر در آن هفته ، ممکن است بعد از کار متناسب با آن باشید.

بخوانید، آیا نوشیدن آب بصورت ناشتا برای بدن مضر است؟

۲. روز خودتان را با ۲۰ دقیقه تمرین شروع کنید

6 راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

شما ممکن است اهداف زیادی برای کار کردن بعد از کار یا طی ساعت ناهار داشته باشید ، اما به ناچار ممکن است دیگر کار های روزمره داشته باشید ، اگر از کار بلند شوید و اول تمرین خود را کنار بزنید ، در تمام طول روز از افزایش این انرژی ، مزایای آن را به دست می آورید. این تمرین می تواند یک پیاده روی صبحگاهی یا ضربه زدن به تشک یوگا درست هنگام خارج شدن از تخت باشد.

۳. افکار خودتان را گسترش دهید و به دنبال تنوع باشید

6 راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

مغز ما روزانه با افکارات مختلفی درگیر است ،  اگر در خلال همان تمرین قدیمی گیر کرده اید ، ممکن است انگیزه کافی برای تمرین نداشته باشید ، روزانه به تمرین های خود اضافه کنید ، کار های مختلفی در روز انجام دهید و سعی کنید که روز های تکراری نداشته باشید در مکان های مختلف تمرین کنید سعی کنید تحرک زیادی در روز داشته باشید.

بخوانید، ۳ نکته برای مثبت ماندن پس از عدم موفقیت

۴. از موسیقی برای الهام بخشیدن خود استفاده کنید

6 راه برای تقویت انگیزه تمرین خود

لیست پخش شما قدیمی است؟ مدتی را صرف ایجاد لیست پخش تمرین عالی کنید. Spotify را جستجو کنید یا برخی از ایستگاه های انگیزشی را در Pandora ایجاد کنید ، به این فکر کنید که چه آهنگ هایی باعث حرکت شما می شوند. اگر آن آهنگ را بشنوید ، نمی توانید ساکت باشید. از آنها استفاده کنید حتی آهنگ تم از راکی ​​ممکن است یک انگیزه خوب برای شما باشد ، برای ایجاد خلاقیت و سرگرمی بیشتر در تمرین می توانید چندین لیست پخش با موضوع ایجاد کنید. چگونه می توان لیست پخش بهترین آهنگ های اسکیت در همه زمانه را تهیه کرد؟ یا بهترین آهنگ های تمرین سنگین فلزی؟ لیست پخش تمرین برتر ۸۰ (ممکن است شامل Let’s Get Fical) باشد.

۵. اگر به موسیقی علاقه ندارید ، چند پادکست جالب پیدا کنید

پادکست یا کتابهای صوتی مورد علاقه خود را بارگیری کنید. گم شدن در پادکست یا کتاب صوتی خوب می تواند باعث شود تا زمان تمرین شما به پرواز درآید. و اگر رضایت شما از “کار چند وظیفه ای” را بدست آورید – می توانید هنگام خواندن کتاب یا به روز ماندن در پادکست تمرین خود را انجام دهید.

۶. دقیقاً مانند اینکه در محل کار سازماندهی می شوید ، برای تمرین خود سازماندهی شوید

آنچه را که لازم دارید به عنوان انگیزه برای تمرین خود تعیین کنید. اگر می خواهید یک صبح زود اجرا کنید ، شب قبل لباس تمرین خود را دراز کنید. بطری آب خود را پر کنید و آن را روی پیشخوان قرار دهید ، برای مربیان بعد از کار ، کیسه های لباس خود را بسته بندی کنید تا همراه خود کار کنید تا کار کنید تا بهانه ای برای رفتن به ورزشگاه نباشید. یا اگر بعد از کار به خانه می آیید ، لباس های خود را طوری تنظیم کنید که هنگام بازگشت به خانه؛ آنها یک یادآوری نه چندان ملایم برای شما خواهند بود که می گویند ، “سلام ، خوب! وقت آن است که پیاده روی کنید! “

“ورزش سالم نه تنها برای حفظ عملکرد خوب فیزیولوژیکی بدن مفید است ، بلکه برای وضوح ذهنی و احساس سلامتی نیز با ارزش است.” —Paul Dudley White, MD

برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن